رویدادها آرشیو خبر ها
آخرین اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

آخرین اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

یوونتوسی ها خود را برای دیدار حساس مقابل تیم مکابی آماده می کنند و این بازی چهارشنبه در ورزشگاه بانوی پیر برگزار خواهد شد و یووه با کسب پیروزی در این دیدار می تواند شانس خود را برای صعود به مرحله ی بعدی زنده نگه دارد.

 

کیزا:

 

بدون شک بهترین خبر برای یوونتوسی ها بازگشت کیزا به تمرینات تیم یوونتوس بود و او حالا در دسترس الگری خواهد بود.

 

خداحافظی ایگوایین:

 

گونسالو ایگوایین بازیکن اسبق یوونتوس از فوتبال خداحافظی کرد. او گفت: می‌خواهم از یوونتوس، یکی از بزرگترین باشگاه‌های اروپا تشکر کنم، دوران فوق‌العاده‌ای بود. من در آنجا با هم تیمی های بزرگی آشنا شدم و از بودن در آنجا احساس افتخار کردم.

 

لگروتالیه:

 

یووه یک نقطه عطف در حرفه من و همچنین زندگی شخصی من بود. کسانی که برای این باشگاه بازی می کنند برای همیشه به یاد خواهند ماند.

 

کوادرادو:

 

بر اساس اعلام رسانه های ایتالیایی، یوونتوسی ها تمایل چندانی برای تمدید قرارداد خوان کوادرادو ندارند.

 

پائولو پاگانینی، روزنامه‌نگار رای در حساب توییتر خود درباره یوونتوس پس از پیروزی مقابل بولونیا صحبت کرد:

 

این یوونتوسی که ما در مقابل بولونا دیدیم با حضور پوگبا، دی ماریا و کیزا بسیار فوق العاده خواهند شد. منتظر آن روز هستیم که خیلی دور نیست.

 

لوکاتلی:

 

مانوئل لوکاتلی هافبک یوونتوس هدف تیم آرسنال است. توپچی ها برای جذب این بازیکن در زمستان تلاش های خود را اغاز کرده اند و یوونتوسی ها منتظر یک پیشنهاد جذاب برای این بازیکن هستند.

 

آنچلوتی:

 

مسابقات سری آ متعادل است. اینتر و یوونتوس با مشکلاتی روبرو هستند، ناپولی، آتالانتا و اودینزه عملکرد خوبی دارند. اودینزه کاری خارق العاده انجام می دهد. این تعادل مسابقات را بسیار هیجان انگیز خواهد کرد، اینتر و یوونتوس به نظر من باز خواهند گشت و دوبارع مدعی می شوند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: